چاپ جعبه ماسک
 
آرامش سبک زندگی
سبک زندگی
 
یک شنبه 23 آذر 1399برچسب:چاپ جعبه ماسک, :: 12:31 ::  نويسنده : آرامش

چاپ جعبه ماسک

چند وقت پیش نگاهی به انواع جعبه ماسک میکردم که مطلبی نظرم را گرفت. این که چاپ های مختلفی دارد و طرح های زیادی از این جعبه وجود دارد. اما موضوعی که هست بسیاری از آن ها با هم یکسان هستند. یعنی طرح جعبه ماسک عمومی دارند. به این ترتیب اشخاص معمولی میتوانند با تهیه پارچه مخصوص این کار که ملت بلون نام دارد و چند قلم از اقلام دیگر ماسک سه لایه دست به تولید ماسک بزنند. یعنی لازم نیست مجوز های لازم را تهیه کنید و کافی است فقط جعبه ماسک عمومی تهیه کنید و شروع به کار کنید. اما داستان چاپ جعبه ماسک به این صورت است که شما باید مجوز های لازم را به شرکت های طراح ارائه دهید تا آن ها برای شما دست به کار شوند و جعبه ماسک اختصاصی خودتان را برای شما تولید کنند.

برای تولید ماسک چه مجوزهایی لازم است؟

 

اقلامی که برای تولید ماسک نیاز است را میتوانید از پورتال معاونت غذا و دارو تهیه کنید. برای رفتن به صفحه اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل مورد نظر که در این پورتال ارائه میشود هم میتوانید اینجا کلیک کنید و دانلود نمایید.

حال برای چاپ جعبه ماسک باید کجا مراجعه کنیم؟

چاپ جعبه ماسک

بعد از این که مجوز های لازم را دریافت کردید میتوانید برای چاپ جعبه ماسک به ایرانیان پک مراجعه کنید و کار خود را به آن ها بسپارید. البته شرکت های دیگری هم هستند که میتوانند این کار را برای شما انجام دهند. من جمله چاپ روتا، چاپ نفیس و غیره. این شرکت ها به طور اختصاصی برای شما کار چاپ جعبه ماسک را انجام میدهند. خصوصیت جالب چاپخانه ایرانیان پک این است که طراحی اختصاصی جعبه ماسک را برای شما به صورت رایگان انجام میدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: